Tuesday, August 23, 2011

keMeriaHan aidiLfiTri kiaN teRasa^_^

wah..nampaknya tinggal lagi beberapa hari saja kita semua akan meninggalkan bulan ramadhan yang penuh dengan kemuliaan ni..semoga ramadhan kali ni lebih bermakna dan diberkati Allah..amin!

so macam2 la preparation yang dah dibuat..bukan rumah je yang kita nak hias cantik2 raya ni..tapi ofis pon kenalah hias cun2..biar rasa suasana raya...dan tak terkecuali gak staf2 UiTM yang hias department masing2..dah rasa cam ade pertandingan lak..hehehe...

 suasana raya 1 : farmasi

 suasana raya 2 : klinik 1

suasana raya 3 : stor

ni lak suasana raya kat ofis aku.."makmal jantung non-invasive"




No comments:

Post a Comment