Monday, August 22, 2011

diLema bOnus & kaMera*

arini 22ramadhan1432 UiTM da masukkan gaji untuk staf2 nya supaya dapat berjoli sakan raya ni..hehehe..pagi2 lagi aku da dpt bbm dari nadiah..

nadiah:arini masuk gaji sekali..aku ingt bonus je
aku:yeke?bukan gaji rabu?
nadiah:xla..da masuk skali arini..masyuk la tu kan..ko kan dapat tunggakan skali..hehehe..selamat bershopping..=)

apa lagi sampai2 opis aku pon bukak la cimbclicks..tengok betul ke duit da masuk..alhamdulillah..da masuk rupanya..ingat nak joli sakan..tapi memikirkan banyak lagi benda tak settle tok kawen nih,jadi pening lak..huhu

tapi bila pikir2 nak raya nih..aku teringin lak nak beli kamera..hahaha..(sebenarnya dari raya berapa tahun yang lepas da pasang hajat ;p)kalau aku beli pon,aku taknak dslr..bukan pe..aku bukan nk jadi photographer pon..dan aku tak suka barang berat2 nih..malas nak pikul ke hulu ke hilir..leceh la..




hahaha...semua cun..da rambang mata..hehe



No comments:

Post a Comment