Friday, August 26, 2011

3tahun yang berlalu~~

entry kali ni sempena anniversary aku dan tunang tersayang...alhamdulillah,arini genap 3tahun kitorang bersama..semoga kitorang dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat..AMIN

Daisypath Anniversary tickers

sepanjang tempoh 3tahun ni,mestilah macam2 yang kitorang tempuh..suka,duka,gembira,sedih dan macam2 lagi perasaan sepanjang perkenalan kitorang..dan tentunya semua tu akan terpahat di hati dan memori kitorang..tak banyak yang aku nak tulis,sebab tak tahu dah camne lagi nak gambarkan perasaan ni..cewahh..jiwang lak..k la,jom layan kenangan kitorang start dari 2008 hingga 2011..=)

2008~~
hahaha..sangat lawak pic ni..ni la pic 1st kitorang..
huahua..sangat buruk masa ni..
yelah..budak2 baru nak bercinta..haha

2009~~
em..da ok sikit imej masing2..da tak serabut cam 2008..hehe

2010~~
masing2 makin membulat...hehe

2011~~
pose yang meng'cover'kan kitorang memang bulat..hehe

***ramai kata muka kitorang seiras..orang kata seiras ni jodoh kuat..betul ke?kalau betul,bagus la..=) aku pon harap jodoh kitorang kuat hingga akhir hayat..

No comments:

Post a Comment