Friday, June 17, 2011

peLanduk 2 seRupa~

setiap ari rabu semestinya para remaja tau ari rabu adalah Ladies Nite..so,aku pon tak sia-siakan 'malam perempuan' tu..hehehe...aku pon wat 1st time keluar ngan iza zaza n her fren,ruby..ktorg pon pegi la main besbol kt OU tu..kadar nak main tak mahal pon..RM3/token..1 token leh main tok 15bola..aku rase aku ni sememangnye dilahirkan takde bakat dalam sukan..tangan pengkor kot..hehehe..main la game pape,memang tak menang punyer la..dari 15 biji bola,aku dapat pukul 2 biji je..hahahaha...


same rendah je ngn zaza..badan tak same besar..
sebab tumbesaran aku bagai di pam-pam..hehehe


gaya seorang 'loser'..hehe


gaya cikgu kecik ngajar main besbol..=)



pic last ni yang belah kiri tu ruby..yang aku keluar skali ngan zaza..
da lame2 keluar aku baru pasan yang muka ruby n kawan aku,wanie lebih kurang je..
cara dorang dress up pon lebih kurang je..hhuuaa!!aku rindu ko wanie..



No comments:

Post a Comment