Sunday, June 12, 2011

congrats to ezza rejab...

first of all..congrats to ezza rejab n syuk..semoga di panjangkan jodoh hingga ke akhir hayat..AMIN!=)

 alhamdullillah sorang lagi kawan aku da berjaya membina masjid..majlis pon berjalan dengan lancar..sampai2 je majlis ezza,pengantin ngah makan beradab..so,tak dapat jumpa pengantin dulu..pegi la jumpa kawan lama..pastu g sebok2 amek gambo sbb member nak balik da..pastu baru la aku n iza fariza g makan lak n balik..


sempat lagi nyebok posing ..=)


bersama mempelai bagai pinang di belah 2..


lama tak jumpa si mas ni..dapat lepas rindu..=)

lepas balik dari majlis ezza,aku ajak iza fariza g kampung mas..sbb dorang cakap rumah atuk mas betul2 tengah sawah..aku ni da la jakun..tak penah g bendang..tak sangka lak johor ade sawah..ingatkan aku kena g kedah baru leh jumpa sawah..hehehe=)


operasi konvoi masuk kampung mas..
mood aku :: teruja nak tengok sawah bendang..=)


ooppss..nasib baik tak lupa..bersama iza fariza yang 
layankan je aku cam dak kecik..=)
tenkiu iza fariza..luv u


destinasi yang dituju..betul2 rumah tengah sawah bendang..
mood aku :: rasa cam dalam 'nur kasih'..=)


jalan2 tengah sawah bendang..orang lain pakai selipar..aku je pakai wedges..=)
soalan aku kat dorang : korang rase tiz zaqyah pakai wedges tak pusing2 bendang?


nampak tikus ni mase nak balik..aku ingatkan ade ular nak makan dia..mas pon cakap "tikus ni kena racun kat anak2 padi tu la...."hahaha..mane la aku tau..kan da cakap..dak jakun..=p


k la geng..thanks for reading dis post..yang penting kita ENJOY!!


No comments:

Post a Comment