Wednesday, February 23, 2011

penantian~~

"penantian mmg 1 penyiksaan.." betol la kate org2 tua dlu...

pe yg wat aku kuakan statment cmni??bkn menunggu sesuatu yg xpasti..tp aku terpaksa menunggu utk 1 tempoh yg agak lme...hmm,mgkn bkn aku je yg rs cmni..rmai lg yg senasib ngn aku...aku rs 1thn setengah tu bkn 1 tempoh yg singkat..tp aku sangat bersyukur akhirnye penantian ni berakhir...cehhh...cte mcm nk rakkk,tp sebenarnye aku da ditempatkn utk kursus induksi di kg.gajah perak bermula 12 mac ni...
tempoh brpa lme kursus ni,still xpasti...ade yg kte skang seminggu je..ade kte 2mggu..3mggu la..ishkk mcm2 conclusion lak...xpe la...aku redha je..asalkan kursus ni bg aku peluang utk naek ngn cpt..naek pe?naek pangkat??hhmmm...tu bia la aku pk 2,3kali..kalo naek gaji,xyah da pk2 lg..hehehe..
yg bestnye induksi ni,rmai geng aku yg g..so,xde la cm sengal kalo xknl org kn??hehe...tp sgt2 kesian kat puan liyana...da la pengantin baru..kne tgl laki..huhu...skali ckp2 psl brpa ari kne g,cik adib ni pasan kt kalender yg next week tu besday puan liyana ni...br nk ber'candlelight dinner' ngn hubby die...sabo je la...hmm..papepon..next post insyaallah aku post suasana kt kg.gajah tu...xsaba nk tgk tmpt br..kte en.azaha selaku project supervisor kt sne..hehe

No comments:

Post a Comment